Show more

i'mma gonna

send hugs

not doing especially great but better than before this morning, still coping, still going on. just... need some time to myself today <3 you all tho

> Linux kills random processes by design. And yet it’s the most popular server-side OS.

ooooof that's pretty close to home

Somehow, tonsky.me/blog/disenchantment/ goes beyond the usual "wow software is so bloated" and actually rings a bell with me.

Have we lost the art of efficient software development?

I've only slept 4 hours yet my english essay is going fantastically

perhaps I've hit the ballmer peak of sleep?

hmm, is there a mastodon bridge to twitter?

when you search a kernel bug and the only thing you find is the bug report that you filed yourself D:

An accomplishment: I can finally solve systems of equations without making a silly mistake.

Based on a sample size of 5.

The multi-account tab thing that Firefox allows you to do is so brilliant tbh

whew, today was long and probably decently productive

Google Drive has such a stronghold on my school that, if I send someone a link to peer edit on Nextcloud/some other software, there's a 99% chance that they'll just reject it out of hand.

That's kind of depressing.

why can stackoverflow not answer hard questions like c'mon

Show more
Potatodon

Private Mastodon instance for potatoes

sorry~

I mean if you really wanna join I guess you can email/toot me and I'll probably let you in